20 ووشوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: با خاتمه مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان، اعزامی به رقابت های جهانی مالزی در آکادمی ووشو، 20 ووشوکار جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را بدست آوردند.

20 ووشوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از سایت فدراسیون ووشو،در این رقابت ها فزونی مدعیان و نامداران نظیر خدیجه آزادپور، خواهران منصوریان و مدال آوران رقابت های آسیایی مثل صدیقه دریایی وهانیه رجبی کاملا مشهود بود.

نتایج این رقابت ها در 2 بخش تالو و ساندا به شرح زیر است:

ساندا:

در وزن 48- کیلوگرم سوده عزتی ابتدا از سد زهرا الهی گذشت و سپس مقابل صغری ابراهیمی که سپیده گراوندی را شکست داده بود هم به فزونی دست یافت. در این وزن عزتی و ابراهیمی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن 52- کیلوگرم الهه منصوریان ابتدا مهناز تقدم آقاجری را شکست داد و در بازی دوم برابر سیده نسیبه میرشهیدی که در بازی نخست خود پریسا عزیزی را مغلوب کرده بود به پیروزی رسید. در این وزن منصوریان و میر شهیدی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن 56- کیلوگرم سهیلا منصوریان مقابل لیلا چغلوند و افسانه تنهایی به فزونی رسید.چغلوند هم از سد تنهایی گذشت. بدین ترتیب منصوریان و چغلوند به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن 60 - کیلوگرم صدیقه دریایی مقابل زهره شهپری که از سد شهلا احمد پناه گذشته بود به فزونی دست یافت. در این وزن دریایی و شهپری به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن 65- کیلوگرم خدیجه آزادپور ابتدا برابر معصومه جعفری برنده شد و سپس مقابل سمانه پناهنده که از سد فاطمه نادری گذشته بود به فزونی دست یافت.در این وزن علاوه بر آزادپور و پناهنده که به اردوی تیم ملی راه یافتند، مریم هاشمی هم حضور خواهد یافت.

در وزن 70 - کیلوگرم شهربانو منصوریان مقابل سمانه خجسته که از سد زهرا توکلی گذشته بود به پیروزی رسید. در این وزن منصوریان و خجسته به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن 75- کیلوگرم سوسن سلیمان آبادی ابتدا در دیدار نخست خود مهدیه ارجمندی را مغلوب کرد و سپس برابر فریناز نذیری که زهرا هدایت پور را شکست داده بود به فزونی رسید.در این وزن هم سلیمان آبادی و نذیری به اردوی تیم ملی راه یافتند.

تالو:

هانیه رجبی، نفیسه پورگنجی،حمیده برخور و تیم 2 نفره دوئیلین متشکل از محبوبه کریمی و مرضیه صفری

منبع: تسنیم

به "20 ووشوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 ووشوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید