اتفاق عجیب درباره اشکان خورشیدی، داور بازی امروز پرسپولیس و سپاهان

به گزارش وبلاگ نوکیا، بازی حساس پرسپولیس و سپاهان با داوری اشکان خورشیدی برگزار می گردد. این بازی معوقه از هفته هفتم است و نکته جالبی که دارد این است که با برگزاری این بازی، خورشیدی دو بازی از هفته هفتم را سوت می زند. سایپا وماشین سازی دیگر دیداری است که با قضاوت این داور برگزار گردید. قضاوت دو بازی در یک هفته توسط یک داور اتفاقی است که بار ها افتاده وخیلی عجیب نیست. نکته، اما این است که احتمالا لیگ بیستم در تاریخ لیگ برتر در این زمینه رکورددار خواهد بود. بهم ریختگی برنامه بازی های لیگ و همچنین تصمیمات عجیب کمیته داوران باعث شده تا هفته هشتم، سه بازی با قضاوت دو داور یکسان برگزار گردد.

اتفاق عجیب درباره اشکان خورشیدی، داور بازی امروز پرسپولیس و سپاهان

بیژن حیدری داوری بود که درهفته ششم هم صنعت نفت و گل گهر را سوت زد وهم بازی پرسپولیس و ذوب آهن را قضاوت کرد. نکته عجیب، اما در خصوص مهدی مرجان زاده است. داور جوانی که به فاصله سه روز دو بازی را قضاوت نموده است. دو بازی که هر دو با جنجال و حاشیه همراه بود. اولین بازی هفته میان تیم های سپاهان ومس رفسنجان را مرجان زاده قضاوت کرد. ملاقاتی که پاس رو به عقب نژادمهدی به نیازمند حسابی جنجالی شد. مرجان زاده که کنترل بازی از دستش دررفته بود قضاوتی جنجالی را به نمایش گذاشت ودر نهایت بازی با فزونی 2 بر یک سپاهان به اتمام رسید. دیگر بازی جنجالی این هفته هم بازی ماشین سازی ونفت مسجدسلیمان بود که به درگیری و بزن بزن ختم شد و قضاوتش را مرجان زاده برعهده داشت.

حالا در هفته هشتم باز هم یک داور دو ملاقات را قضاوت می نماید. اگرچه این اتفاق عجیب نیست و تعویق بازی ها باعث به وجود آمدن این اتفاقات شده، اما تصمیمات کمیته داوران هم در نوع خود عجیب بوده است. مثلا قضاوت یک داور جوان به فاصله سه روز در حالی که بازی اولش با حاشیه های زیاد همراه بوده علامت سوالی را مقابل تصمیمات کمیته داوران قرار می دهد.

منبع: فرارو

به "اتفاق عجیب درباره اشکان خورشیدی، داور بازی امروز پرسپولیس و سپاهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اتفاق عجیب درباره اشکان خورشیدی، داور بازی امروز پرسپولیس و سپاهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب درباره اشکان خورشیدی، داور بازی امروز پرسپولیس و سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید