انجام پروژه آینده پژوهی برای همایش آینده دنیا اسلام

به گزارش وبلاگ نوکیا، دبیراجرایی همایش بین المللی آینده دنیا اسلام در افق1414 گفت: چند پروژه علمی در خلال برگزاری این همایش انجام شد که شامل آنالیز 27 شاخص بین المللی در دنیا اسلام، بحران های دنیا اسلام در افق1414 ،آینده پژوهی دنیا اسلام است.

انجام پروژه آینده پژوهی برای همایش آینده دنیا اسلام

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نوکیا، حمزه صفوی دبیر اجرایی همایش در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی آینده دنیا اسلام در افق1414 که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار گردید، گفت:دبیرخانه همایش در تاریخ بهمن 96 اغاز به کار کرد که طی 7 ماه توانستیم با بیش از 25 نهاد و دانشگاه همکاری کنیم.

وی اضافه نمود: 35 نفر از 22 دانشگاه داخلی و خارجی با دبیرخانه همایش همکاری کردند و بیش از 200 جلسه برگزار گردید، از 210 مقاله ارسال شده در نهایت 40 مقاله در دو جلد به چاپ رسید و 24 پنل و 110 سخنرانی علمی در این دو روز برگزار می گردد.

وی گفت: طیف های سیاسی متعدد را در این مقالات جمع کردیم اندیشمندانی از دنیا اسلام و خارج از دنیا اسلام دعوت شدند، مشارکت سطوح مختلف برای برگزاری این همایش نیز نکته مهمی است که به ان اهمیت داده شد، برهمین اساس ذخیره علمی غنی در این همایش وجود دارد.

وی در سرانجام اعلام کرد: چند پروژه علمی در خلال برگزاری این همایش انجام شد که شامل آنالیز 27 شاخص بین المللی در دنیا اسلام، بحران های دنیا اسلام در افق1414، آینده پژوهی دنیا اسلام است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انجام پروژه آینده پژوهی برای همایش آینده دنیا اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پروژه آینده پژوهی برای همایش آینده دنیا اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید