سرمربی پاختاکور: تیم های ایرانی رقبای سرسختی هستند، کریمتس: تراکتور را جدی می گیریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان، نمایندگان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا را تیم هایی سرسخت توصیف کرد.

سرمربی پاختاکور: تیم های ایرانی رقبای سرسختی هستند، کریمتس: تراکتور را جدی می گیریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، پیتر اویسترا در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های فوتبال پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران گفت: دو هفته بسیار شلوغ پیش روی ماست و من برای همه آرزوی موفقیت می کنم. تیم ها شش بازی در 15 روز خواهند کرد که این هیجان انگیز است. ما پس از شروع مسابقات لیگ ازبکستان به اینجا آمدیم و امیدوارم برای این مسابقات آماده باشیم. فردا تورنمنت را مقابل تراکتور شروع می کنیم.

وی با تمجید از نمایندگان کشورمان گفت: تیم های ایرانی همواره رقبای سرسختی هستند و در زمین می جنگند. آنها از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بسیار خوب بازی می نمایند. تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت و بازیکنان آموزشگاه ما می توانند خودشان را نشان بدهند. شما باید برای اینگونه آزمون ها آماده باشید و باور دارم استعدادهای جوان کنار بازیکنان باتجربه می توانند بازی نمایند.

اولین بازی به ما یاری می نماید تا بدانیم چگونه هستیم.، سرمربی پاختاکور ضمن بیان این جمله توضیح داد: این بار مسابقات را در شرایط متفاوتی خواهیم بود - قرنطینه، زندگی جدا از هم و ماه رمضان - همه این ها شرایط را متفاوت می نماید. بازی های چهارم، پنجم و ششم برای همه سخت خواهد بود و ما باید از لحاظ ذهنی، تاکتیکی و بدنی آماده باشیم. این خیلی هیجان انگیز است که ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. همه در تیم آماده این آزمون و جنگیدن تا آخرین لحظه هستند.

همچنین ایگور کریمتس، بازیکن پاختاکور در این نشست گفت: به همه بابت شروع لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. ما حریف فردای خود را جدی می گیریم و برای مسابقه آماده هستیم. برای شروع فصل جدید در ازبکستان هم برنامه ریزی کردیم و فکر می کنم شرایط خوبی داریم. کوشش می کنیم مسابقات را با یک پیروزی شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی پاختاکور: تیم های ایرانی رقبای سرسختی هستند، کریمتس: تراکتور را جدی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پاختاکور: تیم های ایرانی رقبای سرسختی هستند، کریمتس: تراکتور را جدی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید