مصدومیت، محرومیت یا فریب طرفداران استقلال؟، کوشش برای رساندن هافبک آبی ها به بازی با سپاهان!

به گزارش وبلاگ نوکیا، فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال که از سوی باشگاه محروم شده، در کوشش است که خود را به بازی با سپاهان برساند.

مصدومیت، محرومیت یا فریب طرفداران استقلال؟، کوشش برای رساندن هافبک آبی ها به بازی با سپاهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نوکیا، اتفاقات دربی برای استقلال گران تمام شد و این تیم علاوه بر شکست در دربی و عقب افتادن از کورس قهرمانی، درگیر حواشی بازیکنان و رختکن شد.

درباره درگیری بازیکنان در رختکن نقل و قول های متفاوتی مطرح شده، اما آنچه تعیین است درگیری فرشید باقری و فرشید اسماعیلی با پاتوسی و ایسما گونکالوس دو بازیکن خارجی استقلال محرز شده است. در بین دو نیمه دربی 89، پاتوسی با عصبانیت به فرشید اسماعیلی می گوید چرا پنالتی را زده و باید او طبق انتخاب سرمربی پشت توپ قرار می گرفت. پاتوسی و ایسما گونکالوس از الفاظ تندی استفاده می نمایند که با واکنش اسماعیلی روبه رو می گردد. باقری نیز به سه بازیکن ایراد گفت و فریاد زد که دعواها تمام گردد و به فکر نیمه دوم و جبران گل خورده باشند.

یک روز پس از دربی، باشگاه استقلال اظهار داشت که اسماعیلی، پاتوسی و ایسما جریمه نقدی شده و باقری نیز از حضور در تمرینات محروم است. این تصمیم نیز با تأیید وینفرد شفر گرفته شده است.

محرومیت باقری از سوی مسئولان استقلال کمی شبهه برانگیز است، چرا که هافبک استقلال که فصل خوبی را با آبی پوشان سپری نموده، به دلیل مصدومیت در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس از ترکیب خارج شد و این روزها در کلینیک دکتر نوروزی مشغول مداوای مصدومیتش است. پیگیری ها نشان می دهد که شفر از کادر پزشکی استقلال خواسته که این بازیکن را به دیدار با سپاهان در هفته بیست وپنجم برسند. اگر چه MRI این بازیکن نشان می دهد که شدت مصدومیتش طوری است که شاید به بازی با سپاهان نرسد! از طرفی، درگیری لفظی باقری با امیرحسین فتحی پیش از دربی هم دلیلی شد تا باشگاه دست به محرومیت این بازیکن بگیرد.

به نظر می رسد که محرومیت باقری ربطی به اتفاقات رختکن نداشته، چرا که او نفر اول این درگیری نبوده و اگر قرار به محرومیت بود، سه بازیکن مذکور هم باید محروم می شدند. ظاهرا مسئولان استقلال برای اینکه کمی تنش های شکست دربی را کاهش دهند، از مصدومیت باقری به عنوان فرصتی برای محرومیت استفاده نموده اند! فتحی مدیرعامل استقلال که سکوت نموده، باید جوابگوی خیلی از مسائل باشد، از جمله نارحتی بازیکنان از او پیش از دربی تا مسائل دیگر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصدومیت، محرومیت یا فریب طرفداران استقلال؟، کوشش برای رساندن هافبک آبی ها به بازی با سپاهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت، محرومیت یا فریب طرفداران استقلال؟، کوشش برای رساندن هافبک آبی ها به بازی با سپاهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید