پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک

به گزارش وبلاگ نوکیا، تیم فوتبال یاران رسانه در دیداری تدارکاتی مقابل منتخب اراک که نفراتی چون رسول خطیبی و حسین عبدی را در ترکیب داشت به فزونی دست یافت.

پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک

به گزارش وبلاگ نوکیا تیم های یاران رسانه و منتخب اراک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان در استادیوم کارخانه آلومینیوم سازی اراک به مصاف هم رفتند که این ملاقات با رجحان پرگل 5 بر 2 یاران رسانه پایان یافت. برای تیم فوتبال یاران رسانه مهدی خادم نبی(3گل)، محسن جعفری و علی پاداد گلزنی کردند و 2 گل منتخب اراک را رسول خطیبی به ثمر رساند.

در ابتدای این ملاقات بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان را زنده نگه داشتند .

تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از وبلاگ نوکیا، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه های مکتوب و ملاقاتی و شنیداری(صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام المنفعه در خردادماه سال 99 تاسیس و تا به امروز اقدام به برگزاری مسابقاتی چون تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می نماید، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، بازی خیرخواهانه با تیم مدیران برتر کشور و برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید