پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، پوستر جدیدی از یکی از ارزان ترین اعضای خانواده گلکسی S10 در فضای مجازی منتشر شده که از رنگ زرد این گوشی رونمایی می نماید.

پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد

به گزارش خبرنگار ، به تازگی یک خبر جدید در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می رسد حاوی پوستر گوشی مورد انتظار گلکسی S10e باشد. گفته می گردد این گوشی ارزان ترین عضو خانواده گلکسی S10 است. بهترین قسمت ماجرا این است که این گوشی همراه با دیگر اعضای خانواده اش تنها دو روز دیگر رونمایی می شوند.

متاسفانه این پوستر هیچ اطلاعات جدیدی که ما از این گوشی نمی دانیم، به ما ارائه نمی دهد و تنها چیز جالب در این پوستر این است که ما مطمئن شدیم نسخه زردرنگی نیز از آن فراوری می گردد. شعاری که در این پوستر دیده می گردد، Premium fun for everyone است. ترجمه این جمله به این مسئله اشاره می نماید که استفاده از امکانات خوب حق همه مردم است و نباید صرفاً به کسانی که توانایی اقتصادی بالایی دارند، محدود گردد. در نتیجه با توجه به این شعار جذاب، شایعاتی مبنی بر ارزان قیمت بودن این گوشی تقویت می گردد.

تنها دو روز به رونمایی بزرگ سامسونگ مانده و این گوشی به همراه اعضای دیگر خانواده اش بالاخره پس از ماه ها انتظار رونمایی می شوند. سامسونگ مدتی است با خبرها، شایعات و موارد این چنینی درباره پرچمداران جدیدش فضای مجازی را زیر سلطه خود برده است.

اعضای دیگر خانواده گلکسی S10 شامل خود گوشی S10، گلکسی +S10 و گلکسی S10e می شوند. حرف هایی نیز از رونمایی اولین گوشی منعطف این شرکت که با نام گلکسی فولد، فلکس و F از آن در خبرها یاد می گردد، گفته می گردد. در کنار این گوشی ها قرار است یک نسخه از گلکسی S10 با قابلیت 5G نیز رونمایی می گردد. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از محصولات سامسونگ منتشر شده است، متوجه می شویم که این شرکت سال جاری با قدرتی مثال زدنی به رویداد آنپکد خواهد آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید