والیبال

معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبیشهر زیبا و هیجان انگیز دبی را می توان یکی از لوکس ترین مقاصد دنیا برای سفر به حساب آورد. دبی به عنوان یکی از شهرهای امارات متحده عربی، سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و با آیتم های لوکس و بی نظیر خود از آن ها پذیرایی...

12 شهریور 1401

موگوتوتیا: ایران، تیم بزرگی است

بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا گفت: ایران، تیم بزرگی است که پاسور و بازیکنان بزرگ و باتجربه ای دارد.

14 تیر 1400

کار حضور شریفی در ارومیه به FIVB کشید، قائمی مسئله ای ندارد

به گزارش خبرنگاران، تیم های شهرداری ارومیه و هراز آمل در حالی روز آدینه بازی نخست خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشتند که حضور مرتضی شریفی در تیم ارومیه حاشیه ساز شد.

22 فروردین 1400

هراز باهوش تر بازی کرد، با تمام قوا بازخواهیم گشت

به گزارش خبرنگاران، در روز دوم دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم هراز آمل شد.

13 فروردین 1400

پیروزی سایپا مقابل تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه

به گزارش خبرنگاران، هفته هفدهم سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال امروز (آدینه) در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون از ساعت 11 آغاز به کار کرد. دو تیم سایپای تهران و آذرباتری ارومیه از ساعت 11 در خانه والیبال تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

18 بهمن 1399

راهیاب ملل با شکست ورامین شگفتی ساز شد، نخستین برد سنندجی ها

به گزارش خبرنگاران تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه پیروز شد تیم شهرداری ورامین را شکست دهد. این نخستین برد نماینده سنندج در رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال می باشد.

4 دی 1399

کرونا نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال را آنلاین کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی والیبال، نشست هیات رئیسه قرار بود روزهای 10 تا 14 آبان ماه به میزبانی کشور صربستان برگزار شود.

5 آذر 1399

کوهنورد قزوینی در ردیف برترین ورزشکاران سال فدراسیون نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای انتخاب برترین ورزشکار سال 96 خود نظر سنجی را منتشر نموده که در آن نام رضا علیپور، سریع ترین مرد عمودی جهان به چشم می خورد.

18 آذر 1398

کوشش روسیه و صربستان برای صعود به مرحله نهایی

خبرنگاران: هفته هفتم و پایانی از مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال درحالی از فردا (پنجشنبه) با دیدار ایتالیا و برزیل شروع می گردد که تیم های روسیه و صربستان در کوشش برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات هستند.

11 آذر 1398

ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند، از همه متشکرم

خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر ایتالیا، قهرمان هشت دوره لیگ جهانی گفت که شاگردانش برای کسب این پیروزی تا لحظه آخر جنگیدند.

18 مهر 1398

والیبال جوانان دنیا؛ صعود ایران به مرحله دوم با غلبه بر جمهوری چک

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با پیروزی سه بر صفر مقابل چک، به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم بازی ها راه یافت.

1 شهریور 1398

صندلی نهمی ایران در یونیورسیاد 2019 با 7 طلا، 3 نقره و 7 برنز، تکواندو با 11 مدال گل کاشت

یونیورسیاد 2019 در ناپل ایتالیا پس از 12 روز رقابت کشورهای دنیا به انتها رسید و کاروان 41 نفره ایران با درخشش تکواندو که توانست 11 مدال از 17 مدال کاروان ایران را رقم بزند، در صندلی تک رقمی نهم نهاده شد.

27 مرداد 1398

کولاکوویچ: غافلگیر شدم، بازیکنانم بیشتر از انتظار من بازی کردند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران با یاران ذخیره خود پیروز شد تیم بلغارستان را در دومین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ ملت ها شکست دهد.

20 مرداد 1398

لیگ ملت های والیبال، دستیابی به امتیاز سی ام با شکار آسان کانگوروها، پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 راحت تر از آنچه تصور می شد مقابل استرالیا به رجحان رسید.

16 مرداد 1398

مهر تایید به دست زنان برای ورود به سالن!

دیروز در حرکتی عجیب پس از بازرسی و پیش از ورود زنان به استادیوم، مهری کف دست آنان حک می شد!

13 مرداد 1398

دجورجی: امیدوارم کونته سرمربی اینتر شود، کرزیزفسکی و جکسون، الگوهای من هستند

سرمربی تیم والیبال لوبه گفت: در میان مربیان فوتبال، آنتونیو کونته، کسی است که بیشتر از بقیه او را تحت نظر دارم و سعی می کنم روش کار او را دنبال کنم.

3 مرداد 1398

کولاکوویچ: اتحاد میان دو نسل والیبال برای من شگفت انگیز بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی تفصیلی به شرح اتفاقات اخیر تیم ملی، وضعیت بازیکنان تیم و رویدادهای پیش رو پرداخت.

24 شهریور 1397